2016. november 21.

Batáta krémleves cékla chipsszel

krémlevesből sosem elég, ugyebár ☺ De azért nem árt, ha az is mindig másmilyen, akkor egész biztosan nem un rá az ember. Most olyan lett, ami még nem volt. Batáta, azaz édesburgonya. És céklachips... ez megint egy újdonság, ez üzleti, de készíthető házilag is, ahogy utána olvastam.


Hozzávalók:

1 nagyon méretes, vagy 2 kisebb batáta
alaplé (tetszőlegesen, de akár víz is lehet)
őrölt szerecsendió
fahéj
chili pehely
durvára őrölt citrombors
olivaolaj

A felkockázott batátát olivaolajon átforgattam, majd felöntöttem az alaplével és puhára főztem. A fűszereket is beletettem, végül botmixerrel nagyon simára mixeltem. Kb. ennyi a művelet, a tányéron azonban elkel valamilyen roppanós levesbetét mindenképpen. Cékla chipszre esett a választásom.... de levesgyöngy, kruton vagy hasonlók is jöhetnek bele. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése