2016. április 22.

Crostini spárgával és tojással

vagyis amolyan pirítós féle, de ez nem a hagyományos módon készült. Már csak azért sem, mert garam masalával megfűszerezett vajban pirult a kenyér, és a spárga is abban párolódott. Egyszerűnek mondható étel, az időzítés az egyedüli, amire oda kell figyelni. Ha pedig kész, azonnal meg is kell enni.


 Hozzávalók személyenként:

1 nagy szelet kenyér
1 tojás 4-5 perces, a sárgája puha legyen
5-6 db zöld spárga
néhány szelet mozzarella
1-2 retek
vaj
frissen őrölt fekete bors
olivaolaj

Egy  kis serpenyőben vajat olvasztottam és megszórtam a garam masalával és egy kevés sóval. A spárgákat ebben pároltam meg pár perc alatt egy kevés vizet hozzáadva. Amikor a víz elforrt, a spárgákat kivettem és a kenyér szelet mindkét oldalát a vajon megpirítottam. Sóval, borssal fűszereztem és rátettem a vékony szelet mozzarellát. Ha szerencsénk van, rá is olvad, de ha nem akkor tegyük egy kis időre grill alá.


A tojás időközben már főtt, gyorsan hideg víz alá tettem és pucoltam is. Félbevágtam és a spárgák tetejére tettem. Már csak a retek volt hátra, gyorsan felszeleteltem és az is ment a tetejére.
Egy kevés só, bors, oliva olaj és kész is volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése